torsdag

Åh nu har jag försovit mig igen .. min buss gick klockan 9 och pappa väckte mig kvart i 8 för då åkte han till jobbet , så tänkte att jag kunde sova lite till men så vaknar jag kvart i 9 bra jobbat (!) Igår efter skolan gick jag och laura upp til centrum och köpte godis för vi skulle chilla hos mig på kvällen för mina föräldrar skulle komma hem sent, eller mamma kommer typ hem imorn för hon är i åre (: haha vi hade jätte roligt, asså det är helt sjuukt hur man kan skratta så mycket! Aja tror vi slutar typ 3 idag helt okej men vi har 1 timmes engelska! jag hatar engelska klarar inte av det men ligger typ och sover på hennes lektioner!! jusste la in klippet på världesn roligaste scen från en film jag o lauraq kollade på hos henne förut men så va den på tv igår (:  men nu borde väl jag käka så jag hinner mad helv bussen puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0