haha varför är jag så mobbad...

HEJHEJ!
jag saknar verkligen redan att ha lov, vi hade bara en lektion idag, men vafan jag orkar inte.. Har varit med benis hela lovet:) sov hos han inatt med, vi kollade på tv och 3 andra avenyn avsnitt, måste säga att det va mycket bättre förut!
Jag har jätte tråkigt.. benis är på träning.. haha gud va det låter som om jag inte har någora kompisar :p Men känns tomt när jag inte är med honom, och nej jag tröttnar aldrig på att va med dig <3

Idag i skolan så måste jag säga att jag aldrig har kännt mig snyggare;) och nejnej ingen har skrattat åt mig, och jag har inte skrattat åt mig själv heller;) Vi gick upp vid typ halv 11, käkade frulle, kolalde på tv.. sen badade vi .. och efter ett tag frågade jag var klockan va, då va den typ 12.35.. sen glömde vi typ bort tiden och när vi hade badat klart va kl 13.00 och vi skulle möta laura 10 över, och vi började 20 öveR! haha plus att min kläder va helt blöta, så tog ett par mjukisbyxer som han hade lånat av mig som är asfula med hål i , sen va min tröjja blöt så fick låna någon studenttröjja, så det såg ut som jag hade pyjamas på mig.. pluss att jag kom till ksolan med helt blötthår osminkad och äckliga kläder :D:D hahaha


Nej nu vill jag ha mat motherfuckers'



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0