hejhejhejhejhejhejhej

HELOOO, igår va alla 9or i vårat arbetslag på gymnasiemssan, hihi busit ju.. efter det åkte jag hem och badade va helt iskall när jag kom hem haha det spöregnade! Sen åkte jag till min baby, vi kollade på tv och så.. sen åkte vi hem till mig och käkade pizza, kollade på massa filmer och busade, sen drog han ganska tidigt på morgonen och lite efter det kom morfar och hämtade mig, så åkte jag med hem till dom där mina kusiner och alla va:) Nu har jag precis käkat, och ska åka till benis så fort jag orkar resa mig upp.. är sjuuuuuuuuuuuuuuukt trött! Imorn ska jag och laura passa min små kusiner elliot och felix H3H3 får se vad vi hittar på för bus ;)

Så här ska jag välja ... typ... emh-..... gymnasium asså... fasst vill bara 1 ..... hheeh
1. KF handel
2.Samsam "fast vilken skola vet ja inte en ;)"
3. FÅR SE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0