hey girl hey

Igår... ja vad gjorde jag igår maddafakkas?? jo efterskolan gick jag till benis, vi kollade på tv som vanligt (; se nåkte jag hem och åt hamburgare,lite senare började jag plugga.. men sen insåg jag att jag inte fattade någonting av den där kemi skiten, så jag ringde laura då bestämmde vi att jag skulle åka till henne så vi kunde plugga together, så jag tog 7 bussen dit, haha tog rekord på att plugga ;) vi satt och pluggade ffrån typ halv 8 till 9 , oj haha det va ju inte så långt.. men tro mig.. det är långt för mig ;) Sen blev jag övertrött och jobbig HEHE kul ju ;) Sen kollade vi på greys, när det va slut somnade jag på dirr.. men laura fortsatteplugga, för hon hade finska med;p På natten blev jag misshandlad.. lite blåmärken på menet för jag tog mycket plats så sparkar den fjärten, sen snarkade jag då fick jag smällar i ansiktet ;)
på morgonen började laura 8 och jag halv 10, så jag gick hem till benis:) I skolan va allt somvanligt föruytom på idrotten blev det ett "litet" vatten krig.. det började med att jag hällde lite vatten på tjejerna i klassen på skoj medans vi väntade på att bli insläppta, så gav jag dennis hans flaska som jag hade hällt med till honom, då hälde han allt det  som va i den på mig, och då blev det hämd ;) jag laicia och mimmi fyllde påsar med vatten och gick in i killarnas omklädningsrum, jag och alicia hällde på viktor haha vet inte varför men aaa... sen drog dom in oss i duschen så vi blev enomblöta haha jobbit ju, nej men de va faktist kul ;) ÅH på idrotten va det feeeeeeeeeeeetttt jobbigt..
hehe, jag skit i hemkunskapen och gick hem till benis, han gick hem från skolan för han va ju tydligen "jätte sjuk" awww strackare ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0