seriööööst orkar inte med skola..

Igår chillade vi bara hos mig. det va jag, laura, benis, kimmen, stoffe och micke :)jag fick väl kanske lite för mycket av det "goda" igen kan man väl säga.. haha. så efter att jag hade "kört buss" eller va det va min morfar sa i thailand, så la jag mig och vilade lite, medans laura och benis gick och mötte bea, jag vet inte vad klackan va då.. kanske halv 12 eller något, sen vaknade jag till vid 6 hade alla kläderna på mig och lalala, sen kollade jag bredvid mig där låg älsklingen med jeans och tröja, sen somnade jag om och vi vaknade väl vid kvart i 10 haha ovanligt.. juste förlåt bea att jag inte va vaken när ni kom tillbaka ;) och finns det något bättre att vakna på morgonen och inte böhöva städa undan efter kvällen innan, och inte göra någon frulle ? imorse när jag kom upp så låg det en lapp framför kylen "det finns ägg och bacon i kylen :)" vilka uuuunder bara vänner jag har<333333

haha och nu berättade bea för mig på msn, att jag och bempa va lite förvirrade igår.

Bea kommer in i mitt rum och säger: Sejmi vart finns stekspadar? :)
Jag : i speglen..
Benis : men du hååller ju i den!!! "när hon höll i en stekpanna"


Abo jag har legat i soffan HELA dagen på samma ställe helatiden, har tänkte as länge att jag ska duscha och lalala men har verkligen inte orkat.. men nu har jag iallafall duschat.. duktig sejmi :) Nu ska jag klä på mig och så , sen ska jag möta benis. heipa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0