söndag

helllooo
den här helgen har väl varit som vanligt, Eller fick träffa min janko som jag har saknat jätte mycket! I fredags sov jag hos benis, vi tog det mest lugnt (; Sen på lördagen åkte jag hem och städade mitt rum, för matilda har fyllt år så det skulle komma släktingar till oss på kvällen och benis o janina (: HIHIH vi gjorde inte så mycket, åååt och gick ut och träffade mackan, sen gick alla in till mig istället, sen gick vi ut igen hehehe då gick mackan hem , och vi gick hem til mig jag och benis somnade typ 11 haha medans janina somnade typ 12 ;)  sen idag så gick vi upp ganska tidigt och käkade frulle, sen rullade janina, och jag och FREDRIK som jag ska börja säga blä för benis mf, vi låg i sängen och mös sen drog han hem, men kom tillbaka lite senare:) nu är jag ensam :( ska käka nu yao
JAG SAKNAR LAURA OCH BEA SUPER MYCKET!

måste ju berätta att när vi vaknade i lördags så va det super mycket snö ute hihi då gick vi ut o busade kul ju! MF

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0