rubrik

hejhej hallååååååååå! Idag va väl allt som vanligt i skolan, jag har alltid roligt med mina homiez! men har 3 långa lektioner med 5 minuter rast, mindre roligt ! men det rullade på bra eftersom att vi inte gjorde så mycket.. eller vi och vi, jag.. inte bra! måste verkligen sätta igång med skolan på riktigt nu! SKÄRPNING EMELIE "drar mig själv i örat" jo mennu sitter jag faktist och gör mitt livs första läxa i 9an, pluggar biologi om jävla celler, inte för att jag får inte så mycket i huvet med tanke på att jag är sjuk trött och hostar som en.. aa jag vet inte vad och har skit ont i handen som oliver sparkade mig skit hårt jajja något borde väl komma in.. som sagt jag är sjuuuk och det är ju typ alla även min kompis laura, så efter skolan drog vi upp och köpte godis och åkte hem till henne och "kollade" på film=) eller.. jag somnade efter 5 min OVANLIGT.. nu ska jag bada, åh jag orkar inte jag vill han EN DUSCH får panik bada tar fööööööööööör långtid.. våran dusch har tyvärr gått sönder... och om jag ska duscha i badkaret sprutar jag ner överallt :$ sen ska jag nog plugga några min till, och sen kolla på linas kvällsbok :$ haha men vill se den...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0