-

Tänkte att jag kunde berätta lite om min super intressanta dag;)  Har varit i skolan, skit nice dag har bara chillat hela dagen, efter skolan drog jag hem till MR X "han vill vara anonym i bloggen" vi typ...sov... hela tiden... NICE VA:D  Aja mamma kom iaf och hämtade mig och nu är jag hemma, yeeaaah. Imorgon är det fredag och det är skiiiiiit skönt. tänkte även ta en sovmorgon imorgon för det är jag värd :) även sveriges största bloggerska behöver sin skönhetsömn ;)
Kattiga bilder från mitt matte prov, skulle göra former av lera, tyckte det va roligare att göra roser hihihih fin va? :D


Kommentarer
Postat av: alicia

när kommer videobloggarna dåå tjejer :)

2010-04-22 @ 21:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0