FUCK MATTE

hatar hatar hatar matte.. Jag är skiiit bra i vissar delar, på vissa saker ahr jag fått vg+ på osv .. men vissa saker SUUUGER jag verkligen på som typ ekvationer.. fuck this shiiiiiiiiitttttttttt !!! sen hatar jag matte läraren.. Har bara 2 skoldagar kvar, och gjorde prov för skit länge sen har fortfarande inte fått reda på vad jag fick och jag kommer inte få reda på det för ens på freeeeeedag och det betyder att om jag får IIIIGGGGGG måste jag göra om det i HÖST vad fan tänker han med kan han inte bara kolla snabbt om jag fick G , och om inte så kan jag bara göra om
i morgon. FUCK UUUU MICKE
Så här glad var jag innan matten
Så här arg är jag nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0