Hei rakas lukija

Igår mötte jag upp Nicolette  i medis och följde med henne lite fort till tandläkarn elr aa "lite fort" sen drog vi och fika i skarretull vi båda var ju lediga igår hihihiihihihi det är vi alltid på måndagar (a) sen drog vi iväg till stan och kolla lite kläder Nicolette ville köpa gladiator skor och typ sköna skor man kan ha i skolan bara och till slut hittade hon :



dem här hittade hon.. ja...... vad tycker ni :) ?

Fikar bilder

mhmmm gott mothafuckars
(känner mig som värsta ego gilr hittade inga bilder på mobben på nicolette fast jag tog massa..
:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(


Och det här är jag nu, idag är jag ganska rädd......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0