SORRRRYYY

Sorry för dålig uppdatering här i bloggen, vette fan vad som händer asssååå! Den här helgen har varit chill iaf
Fredags: Åkte till Linn, Chillade galet med, träffade lite busisar, drack vin heHEHehEhEHehE
Lördags: Fortfarande med linn, Låg ute i solen och pratade i flera timmar på morgonen, skulle allt vilja veta vad vi pratade om va ? ;) haha  '
Sen åkte jag hem och duschade, sen drog jag hem till Fredrik SOM SUUUUGER PÅ ATT BLOGGA IDDDIIOOOTTT vi tog det bara lugnt och kolalde på tv :)
Söndag: Fortfrande hemma hos familjen benholm fast jag låg och sov typ hela dagen, sen kom mamma och hämtade mig och nu är jag hemma.....  Janina ringde och frågade om jag ville mötas vid vattnet och chilla här i vega, så suuuure! Nu har jag precis städat rummet, och ska dra ut om 40 min typ hihih.


I HATE TO LOVE THIS FUCKING SHIIIIRT... Tack till kissie och co för att ni lägger ut I ER FUCKING BLOOOOGGAARRR, tycker ni det är kul när hela världen köper likadana ?! NEJ precis se ge fan i och säg : NU FINNS DOM DÄR DÄR OCH DÄR FÖR ENDAST BLABLABLA FUCK U skitkorv

Nya tröjjan, köpte en korall färgad också, skit snyggg! "Nej jag ska inte ha den där BH'n med axelband, provade bara tröjjan lite snabbt"

OMG WHATS GOING ON

Sexyy.. HUHHH?!

flippa ur totalt asssåååw


Kommentarer
Postat av: Micaela

Fan va snyyyyggg, vart har du köpt den? :)

2010-04-28 @ 10:10:41
URL: http://specialorders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0