träna träna träna

jag fick något jävla ryck att jag vil ldra ut och springa!!!! då tänkte jag att det va peeerfekt och ta med sig fredrik fucking benholm tränings narkomanen, men nejnej han envisas med att han MÅÅÅÅSTE träna kondition på gymmet.. Får se om jag drar ut själv eller inte.
Idag slutade vi vid typ 11 SKIIIIT NICEEEE jag och Nellie stannade kvar och kom på en dans som vi ska visa upp våran dance teacher ;) Sen drog vi och solade en snabbis, OMG aäger jag bar köpte någon kräm från solakuten som man skulle smörja in sig med. KÖP DEN ALDRIG hahaha det brännndes och sveeed och kliade över hela kroppen efteråt .. men den va bra annars ;) hihih
En bild på mig för 2 år sen i thailand & bästa kompisen utomlands"sopborsten" HATAR sand på olstolen och fötterna;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0