Spaaaaaaaaaaaana

Hej alla våra 50000 läsare sorry för jag inte uppdaterade bloggen igår ikväll det var bara sejmi som hade ork, jag kom hem ganska sent och var ganska trött så förlåt förlåt förlåt lovar att inte hända igen sötisar!
Igår var vi som sagt i stan och emelie köpte lite finifini kläder fredde jeans och jag köpte mig en sånn där baseball jacka, och jag köpte den från gina den är ju heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelt slut på bikbok den "riktiga" snygga..
Men så såg jag den här på gina och den var fan skit snygg färgen och dehhhhhhhhh

 

 
 Innan det hade vi tagit en fet kyckling rulle gootigooti "Ingen fin liten bloggfika här inte"
Sen kom mamma hem med ett par militär gröna byxor till mig som är skit säääääxi..
Nu har jag ju fan armekläder ska ut i skogen snart och spaaaaaaaaaaaaaana

Kommentarer
Postat av: Love Oliwers mamma <3

Nu är ni länkade bitcheees ;)

2010-04-21 @ 08:46:26
URL: http://mommyatnineteen.blogg.se/
Postat av: melissa

Åhh den köpte jag häromdagen=)

2010-04-21 @ 09:23:33
URL: http://melissabelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0