sorryyy

im heeeeeereeeeee !
idag och igår har jag bara chillat , var och handlade med mamma och sen åt jag kräftor , kul va?! kuuk väder.. nej jag mötte upp linn också :)
jag är vääääääldigt besviken på en person också...

100 frågor om mig

01. Fullständigt namn:emelie
02. Ålder: 17
03. Vart bor du: Haninge
04. Bor tillsammans med: mamma  pappa syster o bror
05. Husdjur: noo
06. Färg på ditt hus: vitt/ ljus ljus grått

07. När är du född:28 juli

08. Klass: 2an
09. Vilket år tar du studenten: 2012 (?)

10. Något jobb:nope
11. När gick du upp i morse: 09.30
12. När ska du sova: när ja blir trött
13. Duschat idag: ja
14. Kramat någon idag: Linn och Mamma

15. Pussat någon idag: nej
16. Vad har du ätit idag: kebab och kräftor

17. Dagens klädsel: mjukis
18. Dagens smink: inget

19. Dagens sötnos: Linn

20. Dagens roligaste: youtube hihihihi

21. Har du många vänner: nej, har svårt med sånnt .. har mina bästa:)

22. Hur många har du kysst: venne :p
23. Vem kramade du senast: Linn

24. Vem saknar du: Ingen

25. Hur många har varit otrogna mot dig: ingen hoppas jag
27. Har du pojk-/flickvän: a
28. Vem pratade du med i telefon senast: laura
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det: från linn

FAVORIT:

31. Film: sex and det city

32. Låt: har ingen dirket favorit :p men waka waka lyssnar jag mest på nu
33. Mat: grillat

34. Dryck: bror på , coola light eller fant
35. Färg: vene

36. Tv-serie: greys anatomy , oc , one tree hill

37. Stad: vet inte
38. Land: thailand
39. Ämne i skolan: dans
40. Tv program: men va , program ... serie (?)


SENASTE:
41. Personen du tänkte på: venee

42. Personen du pussade: laura tror jag har fått sig en rackare ;)

43. Person du sa att du älskade: Linn

44. Gången du grät: Igår

45. Pizzan du åt: 1 vecka sen kanske

46. Gången du var i Göteborg: 10 år sedan kanske

47. Gången du var i Stockholm: alll daayyyy lonnngg
48. Gången du duschade: idag 
49. Gången du sov: inatt
50. Personen som såg dig gråta: Linn

51. Svart eller vitt: Svart
52. Hund eller katt: Hund
53. Ut och festa eller hemma och mysa: båda

54. Tvspel eller datorspel: inget
55. Singel eller upptagen: upptagen
56. Pussas eller kramas: kramas
57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead: alla <3
58. Ragga eller bli uppraggad: ragga
59. Big Brother eller Paradise Hotel: Ph
60. Har du svart hår eller blondt: blondt

61. Har du blåa ögon eller bruna: Blåa

62. Choklad eller lakrits: choklad

63. Göteborg eller Stockholm: stockholm
64. Högerhänt eller vänsterhänt: Högerhänt 
65. Coca cola eller fanta:bror på :)
66. Pizza eller kebab: stoppa dildon i arslet keeeeeebab
67. Randigt eller prickigt: randigt
68. Älska eller älskas: älskas
69. Leva eller dö: leva

 

ANTAL:
70. Personer du älskar: Mina närmsta <3

71. Personer du hatar: Vet inte (:

72. Pojk-/flickvänner du haft: 1 seriöst
73. Personer du sovit bredvid, både tjej och kille: men va :p

74. Glassar du ätit på en dag: 209878
75. Nämn en festival du vill på nästa år:vet inte :P

76. Gånger du haft minnesluckor: några gånger hihi

77. Gånger du varit hög: ingen

78. Personer du saknar just nu: vet inte

79. Gånger ditt hjärta brustit: många

 

VEM:
80. Vill du kyssa nu: Ingen
81. Träffade du senast: Linn

82. Sjöng du senast för: oj, vet inte
83. Hade du senast en msn-konversation med: Aldrig inne , men linn kanske :p
84. Spelade du tvspel med senast: fredrik antar jag
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu: LINNNNN vi behöver resa som alla andra ska
86. Vill du kasta en sten i huvudet på: många

87. Förtjänar att dö: pedofiler, våldtäksmen "haha hur stavas de", mördare m.m.

88. Är söt: laura
89. Vill du sova jämte inatt: Ingen

 

VAD:
90. Gör dig glad: roliga personer :) presenter , komplimanger osv

91. Gör dig ledsen: när man blir sviken & lögner !!

92. Vill du helst göra nu: vet inte:p
93. Önskar du att du slapp göra: städa

94. Vill du ha nu: chips

95. Önskar du dig i födelsedagspresent: precis fyllt, önskade mig wii och mobil...fick pengar...

96. Längtar du till: thailand

97. Tycker du om dina betyg: som faaaan
98. Ångrar du i ditt liv: neejjj
99. Är det bästa som hänt dig: mycket :)

100. Hur mycket är klockan: 23.46


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0