Linn

lista
Du heter:

Linn Nordgren

Smeknamn:

Linki Linko Limpan Lillen

 

Låt som när du är ledsen sörjer till?

När jag är ledsen lyssnar jag på glad musik

Beroende av:

Kärlek


Vad tror folk om dig?

 Folk som inte känner mig tror säkert jag är världens drygaste men det är för jag är blyg i början

Stämmer det?

Ja typ..

Vad får du oftast komplimanger för?

 Haha vad mobbad jag känner mig som säger men, utseendet ''/ :)

Hur imponerar man på dig?

 Killar: Utseendet och snäll och rolig Vänner: Ställa upp när man behöver, roligt måste man ha!

Brukar du skratta för dig själv?

 HAHA jaaa!

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:

 två väldigt personliga sms så tar det nästnäst senaste: ne ne vaken

Har du haft sex idag:

Nej tyvär inte


Hur svarar du i mobilen:

 Hallå det är Linn (skit dumt, som om folk som ringer inte vet)

Vem ringde du senast?:

 Emelie

Vad sa den du senast pratade med i telefonen:

En viss person har huggit henne i ryggen mer behöver ni inte veta!

Antal timmar sömn inatt:

mhmmm vakna upp av världens mag smärta  mitt i natten så duscha lite sen gick jag och la mig igen, vettefan

Sov du ensam:

Ja :(

Brukar du komma i tid:

Har typ aldrig lyckats haha


Hur känner du dig nu:

 Vet inte typ ångest

Vanligaste färg på dina kläder:

Vanligaste är nog svart och vitt såfall

Vad tycker du om fötter:

Älskar att slicka och bita av folks tånaglar (vad är det för jävla fråga)

 

Vad saknar du:

...............................................................................

Hade du en bra kväll igår:

 Ja mys :) var hemma hos kussen som hade lite galej

Favorit dryck på morgonen:

Kaffe, Te

När brukar du oftast gå och lägga dig:

 Olika

Är du blyg?:

 I början, alltid!

Sysslar du med någon idrott:

Nej har inte idrottat på typ 3 år känns det som.. fast gymmar!

Tror du på kärlek vid första ögonkastet:

Ja, fast inte kär kär

Har du spytt offentligt:

Ja säkert uuuuuuuuuuusch

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag:

Ha sex med en tjej

Är du nöjd med ditt liv:

Ja

Är du bortskämd:

Min familj tycker typ det men inte Linki!


Vad gör du i morgon:

Tar en fika med en spec person, och tandläkarn typ

Vad är det värsta du vet?:

 Folk som är oklara

Har du bra vänner och äkta vänskap?:

 Ja det har jag

Vad är det finaste du fått?:

Mina vänner, dem är guldvärda!

En speciell dag du minns:

 Kommer inte på nått.

Du samlar på:

 Inge.

När grät du senast:

 Haha imorse när jag lyssnade på Sofijah - Varför haha vet inte det bara kom.. (Emo)

Vad skulle du göra om du vann en miljon:

 Ge det mesta till folk som behöver det.

Vill du gifta dig:

 Ja det vill jag.

Är du musikalisk?:

 HAHA jag tror typ det men inte enligt de andra. men dansmässigt JA!

Vad dricker du helst när du är törstig:

 Vatten

Bor dina föräldrar tillsammans:

Ja

Har du någon gång gråtit dej till sömns:

Typ inte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0